onsdag 22 juni 2011

Jaa hörrni!

Jag säger då det. Jag har kommit in nån slags fas då det är gött å bara sitta på ändan å uggla. Men idag så har energin återvänt, inne på andra maskinen med tvätt, vikt in det som var torrt, en liten diskmaskin är i farten, papper å dylit är bortplockat.

Under graviditeten hade jag dille på att städa. Varje dag hittade jag på något nytt projekt. Torkade ur alla köksskåp, torkade alla golv- och taklister i hela lägenheten, rev ut allt i alla garderober å torkade ur, torkade ovanpå alla skåp å dörrar. You name it, det fanns inte ett damkorn så långt ögat kunde nå. Men sen Lova kom har jag nog dammsugit max 3 gånger. Å hon blev 7 veckor i söndags. Så det var änna på tiden att energin återinfann sig. Eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar