söndag 27 mars 2011

Come to mama

Man kan säga att jag är innerligt trött på att diska för hand. Sambons morfar påstår att det bara tar 5 minuter att diska upp en stor disk för hand. Å att diskmaskinen mest bara står och brötar. Jag undrar verkligen hur noga den herrn diskar egentligen. Hur som helst. Eftersom vi inte bor så stort så tänker jag bänkdiskmaskin. Sambon tycket det är skitonödigt att köpa en eftersom vi bara ska bo här nått halvår till. Nu diskar jag 9 av 10 gånger, så jag förstår att han inte tycker det är lika nödvändigt. Jag tänker det kunde vara skönt nu när bebis kommer å så. Att slippa diska (Även om sambons argument med att vi kommer troligtvis inte sitta å kolla på bebisen 24/7)

Denna maskinen hittade jag, den verkar vara super, å inte fasligt dyr (Lite dryga 2000 pix)


Men det kan det vara värt resonerar jag, å sen när vi flyttar kan vi ju sälja den. För det finns väl alltid nån där ute som vill ha en bänkdiskmaskin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar