söndag 13 mars 2011

Vårat "mat"bord

I går var vi på Jysk. Jag stampade ju som bekant ner foten och begärde ett köksbord. Vi åkte i stortsett bara för att hämta bordet, eftersom jag redan bestämt mig. (Å så lite stolsdynor å ryshpysh såklart)
Men butiken här i stan hade bara ett bord med 2 stolar inne just nu. Ville vi ha ett par stolar som redan var monterade kanske? Visst varför inte? Han kom ut med två fallfärdiga, repiga och skitiga färdigmonterade stolar. Så vi sa tack men nej tack. Å får hämta di andra två på torsdag i stället. Å det är lugnt för mig, hellre det än dom skitstolarna han inte tyckte det var något fel på..

Här har ni i alla fall en bild på vårat "mat"bord. Det används till himla massa annat dock.


En liten skymt av den jag sammanbor med också. Min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar