torsdag 27 januari 2011

Bebissaker

Har börjat fundera mer å mer på lite saker som vore kanon om dom fanns i hemmet när storken väl kommer med Klimpen.

En enkel vit säng från IKEA, Gulliver, den är jättefin tycker jag.

Vi har ett badrum som inte är i storlek jätte stort, därför kommer lösningen bli något i stil med denna. Just denna är hämtad i från Belma. Men jag tror (HOPPAS) på att det kommer bli en egensnickrad historia. Vit.

 En übersöt babymobil från Jollyroom dom hade massor att välja på där. Får kika närmare på det.
Sen är ju det bästa om det finns lite kläder till Klimpen. Finns så jätte mycket söta små kläder i miniatyr. Dessa bodysar vill jag ska finnas i Klimpens låda. Dom finns att beställa på Ellos.

Man kan läsa hur folk har börjat handla massa saker (Om än nödvändiga) till sitt respektive gryn. Mammor å pappor som ska få sitt pyre efter oss. Det kanske är dags att ta tag i detta nu å börja inhandla. Det är inte det att jag inte vill, utan att jag inte velat börja för tidigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar