onsdag 26 januari 2011

Trött i huvudet.

Ni vet man kan ju bli lite lätt trött i hjärnan efter ett tag på jobbet, när man pluggar eller gör andra superviktiga saker. Jag är helt slut i huvudet av barnvagns letande. OMG säger jag bara.

Är en velpotta utan desslike. Sambon tycker Emmaljungan. Punkt. Jag lutar mer åt Brio Happy (goaste gunget i stan) eller Kronan. Kronan, första vagnen jag la ögonen efter jag plussat (Inte direkt efter alltså men, ni fattar) Den verkar ju hur grymmingabra som helst. Kronan allstå. Brion vägrar sambon. Kronan har han varken sagt bä eller bu om. "Bestäm du, vilken som helst, bara det blir en City Cross" Ungefär.

Jag vet inte vad det är, men jag har något emot Emmaljuga City Cross. But no idea vad.

Så discobebisen i magen kommer inte har någon vagn å åka i tror jag. Vi kommer får bära runt på'n, kanske i en bärsele, om jag kan komma fram till vilken sele jag vill ha. Babyskyddet kan den få konkas runt i kanske. Om vi kan komma fram till något där också. Å säng. Jag börjar känna mig lite stressad.

Men det är ju långt kvar till maj, underbara maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar