lördag 29 januari 2011

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Har vart på jobbet, å jobbat (såklart) ett lagom långt kassa pass mellan 11-17. Solskenet har vart med större delen av dagen å sparkat å knuffat å bökat.

Jag måste bara berätta om en ytterst udda, och MYCKET obekväm upplevelse på jobbet idag. (För den som gärna håller sig på sin kant -som jag)
En gubbe 55+ letade efter fryspåsar. Jag fattade det som att det saknades fryspåsar vi frysarna (jobbar på en Ica butik) gick å hämtade det, å tänkte medans jag gick att han säkert menade vanliga hederliga typ 2 liters påsar. Å det gjorde han ju såklart. Så jag visade honom vart dom stog. Så strök gubben mig på kinden, flera gånger å sa det att han inte ville köra med mig, men när han sett mitt söta lilla ansikte så ville han i alla fall fråga. Sen tog han mig på magen. En FRÄMLING gnuggade mig på kinden för att sedan stryka mig på magen. H.Ö.G.S.T obekvämt. Skyndande där i från illa kvickt måste jag säga.

Nu mys med sambon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar