torsdag 27 januari 2011

En morgon med mycket att göra

Har vart och lämnat en smörgåstårta till pappa på jobbet. Min farfar hade fått ett lass med ved levererat, å gubbarna som var så snälla å ordnade dett ville givetvis inte ha nått fört. Så farsan bjöd dom på en smörgåstårta i stället. Han ringde nyss å tackade, å gubbarna var glada, det hade smakat askalas. Så fler sådana tyckte dom. Kanske ska starta en smögåstårtsrörelse?

Sen så satte jag av mot Maxi i stan för att handla lite smått, blandannat Frosties till mannen i mitt liv, som jag glömt dom senaste 5 gångerna jag har vart å handlat. Han blev också glad, undrade vad man fick för något med? Jag svarade att jag inte öppnat å kollat. Okej, gör inte det, för jag vill kolla. Som en litet, litet barn.

Sen skulle jag hämta ut biljetter till RAW i kväll. Men då stog det att bokingen var makulerad!?!? Ringde till ticnet, å då meddelade dom att man måste hämta ut biljetterna senast dagen innan. (Sambon bokade förra veckan, å är lite veckovill så han trodde det var onsdag idag) Men det gick som tur var att lösa, så det blir RAW. Järvheden kommer vara med, han å Betner är ju 2 favoriter.

Nu har jag käkat lite frulle, ska ta å plugga lite, sen måste jga nog åka ner till bibblan å skriva ut havandeskapspappret som ska med till jobbet i morgon. FÅR INTE GLÖMMAS. Kanske ska låna en tjockisbok också. En bok om att föda vore nog bra å få läst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar