fredag 28 januari 2011

Tankar far omkring

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så nojade jag ju ihjäl mig ang. pillrena. Oron satt i hela dagen lång. Å så blev jag ännu mer orolig, för det är ju inte bra för knutte att man oroar sig.

Jag ringde hur som helst till banken och kollade transaktionsdatum, när jag köpte järntabletterna, och utgick från det. Så nu äntligen släpper knuten bit för bit. Jag har köpt en dosett, låter jätte märkligt, nästan lite förbjudet. Men nu äntligen kanske just denna nojan släpper.

Då har vi bara den delen kvar att jag tar typ 20 minuter på mig att gå hemifrån bara för att kolla så att kyl å frys är stängd, spis avstängd. osv.osv. V.a.r e.v.i.g.a g.å.n.g.

Nu är jag helt färdig, ska gå å lägga mig. Denna dagen har vart en av de sämre. Men jag känner hur solskenet leker runt i magen. Så det är ju en liten guldkant såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar