torsdag 24 februari 2011

Datorstrul

Jag blir så tröööött! Att tekniken ska hålla på å krångla som den gör! Nån vecka innan jul lämnade jag in min dator för att skärmen helt plötsligt la av, startade en stund, för att lika fort slockna. Å så fortsatte det.

Hur som helst fick jag tillbaka datorn igen runt 20 januari, skäla glad, startade upp datorn för att skärmen 2 minuter senare skulle slockna. Felet var inte åtgärdat. Åkte med ilfart till inköpsstället igen, där kunde dom inte mer än beklaga, och återigen ta in datorn på reparation. Å denna gången skulle det gå MYCKET fortare eftersom det var ett påbackningsjobb. Detta var alltså runt den 20 januari. Fram tills idag har jag inte sett röken av datorn, så jag bestämde mig för att gå in på företagets hemsida för att kolla statusen på min datorn.

Å där stog det, klart och tydligt: Ditt ärende är avslutat och produkten är utlämnad. Den 17/2. I helvete heller att jag har hämtat min dator. Så jag ringde direkt till kundtjänsten, å då säger hon att jag har JU fått ett NYTT servicenummer, för felet var ju inte åtgärdat. (Denna gången heller) Så den är tillbaka skickad IGEN! Jag hade dock inte sett röken av något nytt sevicenummer.

Jaha, okej, trevligt att man får veta sånt. GE MIG EN NY DATOR era puckon, för ni kan ju uppenbarligen inte laga den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar