tisdag 5 april 2011

Bättre sent än aldrig

Igår ringde jag till FK, var längesedan jag hört något från dom. Jag fick bara veta att jag blev beviljad Graviditetspenning, å så fick jag skicka in ett papper för vilken period. Sen har det vart tyst.

Så jag ringde igår, å undrade mig lite när det var dags för första utbetalningen å så.. Å den skulle jag fått runt 20:e mars. Alltså för runt 3 veckor sedan. Personen jag fick pratat med kunde även meddela att inkomstutredningen inte vart klar, det var ju en handläggare som fick ta sig an det för jag haft så varierande inkomst.

Så ringde det en dam från FK och väckte mig i morse, å rabblade massa nummer å siffror, å datum, nått om att pratat med någon på mitt jobb också. Men det skulle tydligen vara klart nu, inkomstutredningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar