onsdag 13 april 2011

Natt snack.

Sovit dåligt i natt (som alla andra nätter ju nu) smärtan i revbenen har gjort att det vart i stortsett omöjligt att vända sig. Å när jag lyckats vända mig har jag fått sammandragningar som inte vart smärtfria direkt.Haft feber, vaknade vid ett tillfälle av att svettem BOKSTAVLIGT talat rann om mig. I sängen var en stor pöl. Aldrig vart med om dess like. Gick å la mig på soffan vi fyra tiden, efter att jag tryckt i mig en banan å ett glas blåbärssoppa. Somnade som en stock. Hittade ett läge där revbenen inte ens kändes. Underbart!

Fick gå upp vid 8 för att ringa och avboka ett möte. Sen gick jag in till sängen. Somnade gott igen. Blev väckt av att pappa ringde. Att man aldrig kan får sova tänkte jag. Men så visade det sig att klockan var halv 12, så det var änna dags att gå upp då.

Nu lite "frukost"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar