fredag 8 april 2011

Besviken

Idag kom DHL med en leverans till mig. Den efterlängtade diskmaskinen.

Men vilken besvikelse. 
1. Diskmaskinen jag beställt var rostfri, den vi fick hem var vit?
Färgen är ju inte hela världen, men man blir ju lite snopen.
2. Ingen instruktionsbok fanns att skåda. 
Nog för att vi inte är tekniskt efterblivna men inte visste jag att det var en nymodernitet,
att man skulle behöva gissa sig till vad knapparna å allt används till.
3. Inte en anslutningsslang till vattnet i sikte. 
Sambon som är röris säger att sånt ska ingå. 
Att leverantören inte ska räkna med att rörmockaren har sånt snäste han.

Så jag fick sätta mig ner och skriva ett långt klagomail.
Det jag är mest upprörd över är instruktionsboken, for some reason.

1 kommentar:

  1. Tack! Hon är liten, men stor för att vara född i v.35. Träffat en annan mamma på bb, hon var fullgången, men hennes bebis vägde bara 2600g (dvs 300g mindre än våran tös).

    SvaraRadera