måndag 11 april 2011

Irriterad

Ja. Jag trodde jag äntligen fått ett avslut vad det gäller diskmaskinen.
Men i helvete heller. Jag är så sjukt irriterad just nu, så jag håller på å gå under.
Alternativt kan även gravid hormonerna ha något med det hela att göra.

Men i alla fall. Jag trodde att allt var frid å fröjd, trots att maskinen nu var vit.
Å en svensk manual skulle finnas att tillgå på nätet. Men icke.
Kontaktade på leverantör å återförsäljare om detta.
Leverantören svarade att det npg blivit något fel bara med just detta utskicket.
Å sen tyst. När jag claimade att det inte fanns någon att ladda ner på svenska heller,
från deras svenska hemsida.

Efter att gått å väntat ytterligare en dag på svar, besked eller vad faan man nu vill kalla det.
Så ringde jag till återförsäljaren igen. Som meddelar att en svensk manual kommer i JULI!
Ja men vad bra. Å den svenska lagen om instruktioner på Svenska hade inköparen
helt frångått. 

Nu vet jag inte hur jag vill göra. Om jag ska skicka tillbaka skiten, å kräva en BOSCH till samma pris,
som plåster på såren. Eller om jag ska chansa mig fram till hur man använder skiten..? 
Jag kan engelska till viss mån, men inte när det kommer till teknisk data.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar