onsdag 6 april 2011

Krattor

Sovit som en kratta i natt. Förstår inte hur detta kommer sig. Eller en lite aning har jag ju.. Haha.
Men jag har tidigare kunnat sova mig igenom i stortsett allt, när jag väl somnat.
Men det är historia mina vänner. I natt var jag uppe minst 3 gånger och pinkade.
Smärtsamt, eftersom ryggen inte riktigt hängde ihop. Det gjorde ont att ställa sig upp (fick ta ett rejält tag i elementet brevid min sida och häva mig upp) Sen att sätta sig på toan, å ställa sig upp igen. Ouch. Å sedan att tvätta händerna, gjorde av någon anledning fasligt ont! Till och med det. I ryggen, ologiskt må jag säga. 
Som tur är har det onda släppt nu!
Hade sammandragningar lite då å då också. Gärna när jag skulle vända mig om, så det gjorde ooont.
Vilket gjorde att jag vaknade varje gång jag vände mig. Sen har jag haft som mensvärk också.
Å spontant tänker jag förvärkar? Ännu en fråga att ta upp med BM i morgon.

Jag vill egentligen inte klaga. Men bara så ni vet, om jag inte är på mitt
bästa humör idag, så beror det på att jag inte fått min skönhets sömn. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar