söndag 3 april 2011

Slappare än slappast.

Jag är faktiskt lite irriterad på utbildningsansvarige för Löneadministratörs utbildning i Göteborg. 
Ni vet den där tentan jag skrev om att jag så gärna vill ha svar på nu, Nu, NU. 
Kuvertet med tentorna fick kursläraren i torsdags. 11 dagar senare.  
Vad hände där??

Nästa vecka (inte den som börjar i morgon) ska klassen börja sin praktik.
Jag ska inte göra praktiken nu, för jag är för tjock.. Haha.
Men i alla fall. Man tycker ju att det ligger på skolans ansvar att alla i alla fall har en chans
till att slutföra utbildningens alla moment. Alltså dom som sökt praktik med ljus och lykta, och
ständigt blivit nekade plats ska ha en ärlig chans att slutföra utbildningen. Alltså tycker man att
kanske UTBILDNINGSANSVARIGE ska ta sig i kragen å hjälpa dem med en plats någonstans?
Med en knapp veckas varsel. Jamen vad bra! Man får ju verkligen intrycket av att detta är en seriös utbildning?

"Vi har många sammarbetspartners" hette det när vi sökte in till utbildningen. 
Vart är alla dom nu undrar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar