söndag 3 april 2011

Ta kvällen.

Då har jag pluggat lite halvdant får man väl lov att erkänna.
Precis smällt i mig en tallrik FIBERhavregrynsgröt med en rejäl klick jordgubbssylt på
Nu är nästa uppdrag att duscha. Har bytt sängkläder idag, å finns det något mysigare än
att krypa ner i rena sängkläder å sova?

Försöker även få Sambon att inse att det är jävligt trevligt att vara ren.
Jag: Du ska duscha idag innan vi går å lägger oss.
Han: Vi får se
Jag: Du mååååste, jag har bytt sängkläder, så det kunde ju vara trevligt.
Han: Men det var inte längesedan jag duschade ju
Jag: I fredags?
Han: Å då har jag ju bara suttit hemma å slappat hela helgen 
(Hur ska han kunnat bli sketen liksom?)
Jag: Men du jobbade ju i lördags
Han: Jävlar ja. Okej, jag ska duscha.. 

You damn right att du ska duscha sir. 
Haha.

1 kommentar:

  1. SV: Ja, sista tiden går ju jättte sakta enligt vissa. Tycker första dagarna i april har swishat iväg. Men nu vettekatten.. har åkt på en dunder förkylning vilket inte är ett dugg kul. Kan bara ligga o tycka synd om mig i princip!! BUHH:::::::::::::::::

    SvaraRadera