söndag 24 april 2011

Sammafattning av söndagen den 24 april

- Sovit dåligt pga. onda sammandragningar. Varje vändning har gjort ont. Har även känt av ett par stycken under dagen som då även strålat net i benen. Hoppas att detta är ett tecken på att det är något på G snart. Gärna nu! Trodde aldrig man skulle säga't men GE MIG REGELBUNDEN SMÄRTA! Snälla..?

- Åkte ner till apoteket för att köpa stödstrumpor. Eftersom vader å vrister svullnar till prinskorvar å fotknölarna jämnas med vaden. Hur som helst stog det förpackningen "En tråd på insidan av resåren visar vilken storlek du ska ha" perfekt tänkte jag och memorerade röd tråd. När man väl kom till apoteket funkade det tydligen inte så, för där kunde man inte se tråden genom förpackningen. "Du får mäta på morgonen runt vrist å tjockaste delen på vaden innan du gått upp" sa tanten. Som att jag inte gjort det förut. Å inte hjälpte det att jag förklarade det med tråden. 2a gången nån på det apoteket retar upp mig nu under graviditeten. Grr.

- Åkte ut till mamma å pappa. Å vart där hela dagen. Käkat lite påskmatsrester, å myst med systerson. Å MONTERAT BABYSKYDD. Det ni. Det är bergis bara det plutt har väntat på. Så nu håller vi tummarna för att värkarna drar i gång for real. Jag tror att den kommer titta ut den 27/4-11. Det är på onsdag. Samtidigt är jag övertygad om att jag kommer gå över. Vi får se helt enkelt..

- Nu blir det mys till läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar