torsdag 28 april 2011

Fika

Var hos BM vid klockan ett idag. Lyssnade på liten, och mätte magen.
Hjärtljuden har innan legat på 140-145 men var idag nere på 132!
Å magen hade inte växt något sen senast. Det kan vara så när magen sjunker sa BM, men har den inte växt något till nästa vecka ska det kikas närmare på liten, och fostervatten mängd å så.

Efter vi vart hos BM åkte vi till jobbet å fikade. Alla tycker att det bara är mage som vuxit till sig (Pfst.), vissa undrade om det inte var dags nu snart! Andra trodde jag redan fått. Å sen var det nån som sa att jag troligtvis får gå över för att magen inte sjunkt tillräckligt, å självaste chefen tyckte jag såg på tok för pigg ut. Så nu ska jag försöka gå ner mig lite, så att det blir bebisdax! Haha, om det ändå funkade så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar