tisdag 12 april 2011

Sjukling

Inge piggelin idag inte. Har haft ont i vänstra delen av ryggen, som gjort att det vart svårt att sova. Som strålar framåt när man djupandas. Så har der vart sedan i söndags, och idag kom febern.

Började med att ringa MVC, för man vet ju aldrig i och med att jag är tjockis. Hon tyckte jag skulle ringa förlossningen, så fick dom kolla på det. Förlossningen tyckte att det vår onödigt att jag skulle börja med att åka ända dit. Så ring 1177 och boka in en tid hos din VC i stället. Ringde 1177, som ej längre hade möjlighet att boka in. Går bara fram till klockan 8. Så jag blev hänvisad direkt till VC här i stan.

Vid 16 ska VC ringa och meddela vilken tid jag ska infinna mig på jourmottagningen.

Har fått tre bud vad det kan tänkas vara. 1. Krångel med njurar 2. Lunginflammation. 3. En sträckning.(dock väldigt skeptisk till vart den skulle komma från..)

Så det återstår att se, vad det slutgiltiga svaret blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar